Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 22 mei 2018

Live Love Laugh Create....



Hallo,
Ik ben al een poosje bezig met een journaal te maken en voor vandaag heb ik er 2 pagina's in gemaakt met het mooie papier van Mintay by Karola Witczak De Celebration en Together collecties.


Ik heb met een Calligrafeerpen de teksten geschreven op het papier. En rand alle randjes een rechte naaisteken gemaakt, eerst met een prikpen, prikkussen en liniaal de gaatjes geprikt. Dit zodat ze allemaal netjes op een rechte lijn zitten. En daarna met naald en draad de steekjes gemaakt.

Uit het kleine Collectie paperpad heb ik de kleine plaatjes gesneden en deze als Patchwork op een witte achtergrond genaaild.

Voorlopig blijft mijn Journaal nog leeg en als er wel in geschreven gaat worden zijn het prive momenten die ik dan weer niet online wil delen. Dus vandaar de bijna lege pagina's....

Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden. Ik heb er erg veel plezier in om mijn journaal zo persoonlijk te maken met deze pagina's.

hugs Ria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten