Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 1 juni 2017

Studio Light voorbeeldjes - part I

Hallo iedereen,

met een aantal studio light productjes maakte ik een aantal eenvoudige kaartjes.  De stansvellen zijn echt leuk in combinatie met het Studio Light design papier.  Je hebt 1-2-3  een aantal kaartjes gemaakt voor diverse gelegenheden.

Vandaag toon ik jullie welke 2 kaartjes ik maakte met het A4 designpapier BASICS233  Ik gebruikte stukken uit de stansvellen EASYCS555 en EASYCS559




Verder werkte ik af met plakparels van Scrapberry's, een bloemetje en een koordje uit eigen voorraad.
Voor het design papier uit te stansen, gebruikte ik de Stitched Rectangle van Lawn Fawn.


Uit een stuk design papier wat nog over was, stanste ik met een Lawn Fawn malletje een 3x4 Project Life kaartje uit.  Enkel nog een tekstje er op uit stansvel ...  en klaar is kees.



Dit zijn de producten van Studio Light die ik gebruikte :






Ik hoop dat ik jullie mocht inspireren met mijn "groene" kaartjes.
Creatieve groetjes van Marijke.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten