Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 12 mei 2017

Lentefeest!

Hallo iedereen

tijdens de lente zijn er steeds kinderen die hun communie, plechtige communie, lentefeest of feest van de vrijzinnige jeugd vieren.  Wisten jullie dat we in de winkel een geweldige stempelset hebben met allerlei leuke teksten?  Ik gebruikte deze stempelset op de voorkant van de kaart.  Zowel de tekst als het hartje horen bij de set en werden gestempeld met Versamark en nadien bewerkt met zwart embossing poeder.  Rondom de tekst kleefde ik enkele sequins.  Het pareltje in iedere sequin maakte ik met de Nuvo Crystal drops.


Wanneer je de kaart opent, vouwt het middenstuk wat naar voor zodat de olifantjes van My favorite things goed zichtbaar zijn.  Deze kleurde ik naar goede gewoonte in met mijn copics.



Gebruikte materialen:
  • Design papier: 7 Dots studio Homegrown
  • Cardstock: Vaessen
  • Stempel + mallen My Favorite things 'Adorable elephants'
  • Stempelset van de winkel
  • Versamark
  • zwart embossingpoeder
  • sequins
  • nuvo crystal drops
Ik hoop jullie met dit kaartje te kunnen inspireren.  Aarzel niet om jullie creaties te tonen op onze Facebook-pagina!

Creatieve groetjes
Natalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten