Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 6 april 2017

Hippo Birdie Pop-Up

Hallo iedereen,

ik kocht met vorige week een hele verzameling nieuwe Lawn Fawn producten.
Eerst keek ik wat filmpjes op YouTube over hoe ik er aan moest beginnen en ging dan aan de slag met de  Scalloped Box Card Pop-up.

Ik merkte dat je de basisstukken voor de Pop-up wel uit een 6x6 blokje kan snijden, maar het is beter dat je dubbelzijdig designpapier gebruikt omdat je beide zijden ziet.  Ik gebruikte dus het nieuwe Lawn Fawn designpapier uit het 12"x12" pak.

In de mallen-set zitten erg veel leuke dingen : Stitched kaartjes om overal op te plakken, een wasdraad met paaltjes, allerlei vlaggetjes, hartjes, sterretjes..

Om er een tuin-tafereeltje te maken, gebruikte ik mijn grass-borders.  De diertjes die ik gebruikte komen uit een oud mini-setje Hippo Birdie.  Je kan hier zo veel kanten mee uit.  Je kan ook een onderwater tafereeltje maken of een bos, of ....





Het fijne aan dit doosje, is dat je dit gewoon kan plat plooien en opsturen en een standaard enveloppe.
Ik heb hier een Cart'n Scrap Art stempel gekozen.  Dit zien de mensen als eerste als ze het doosje platgeplooid uit de enveloppe halen.




Aan de achterkant heb ik een wit rechthoekje geplakt waarop je dan een persoonlijke boodschap of je naam kan schrijven.

Ik hoop dat ik jullie mocht inspireren!!  De volgende weken zien jullie hier zeker nog nieuwe Lawn Fawn creaties voorbij komen (met de Pop-Up Add-ons, de fiets, de nieuwe diertjes, ...)

Creatieve groetjes van Marijke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten