Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 19 april 2017

Enjoy the ride

Hallo iedereen,

vandaag ging ik nog eens aan de slag met mijn nieuwe Lawn Fawn.  Het werd een pop-up kaart voor een huwelijk.  Ik moet toegeven, ik had er mijn werk aan.  Veel details waar veel werk in kruipt, zoals de verschillende kleuren bloemetjes  en de boompjes.


Door de Pop-up Add-ons Grassy Hillside en Flower Hillside te combineren, krijg je een mooi tafereeltje.  Het gras komt namelijk achter de bloemetje piepen.


De "Bicycle Built for you" beperkt je echt niet tot een huwelijkstafereeltje.  Je kan er alle kanten me uit, met een leuk hondje en poesje voor in het mandje, leuke Franse tekstjes en accessoires, een vlag, ballonnen enzovoort.

Ook de voorkant werd versierd.  In de "Happy Happy Happy" set zitten stempels voor gewoonweg alle gelegenheden.  Het woord Happy kan je op 3 verschillende manieren stempelen en uitstansen.  Een echte veelzijdige set.



Gebruikte materialen :
  • Fluweel papier
  • Lawn Fawn cardstock
  • Lawn Fawn design papier (12" Perfectly Plaid Rainbow en 6"Watercolor Wishes)
  • Lawn Fawn Bicycle for you stempels en mallen.  Alles ingekleurd met copics
  • Wink-of-stella glitterpen en Stickles Frosted Lace
  • Lawn Fawn Stitched Hillside Pop-up met de 2 Add-ons : Grassy en Flower Hillside
  • Lawn Fawn Grassy Hillside Borders
  • Lawn Fawn Stitched Tree Borders
  • Lawn Fawn Stitched Rectangle Frames
  • Lawn Fawn Happy Happy Happy stempels en mallen
  • Lawn Fawn Distress inkt Dusty Concord en Hickory Smoke
Ik hoop dat ik jullie mocht inspireren met dit Lawn Fawn kaartje.
Creatieve groetjes,

Marijke.

1 opmerking: