Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 11 maart 2017

Cup of Tea

Hallo iedereen,

ik schafte me onlangs the MFT set "Cup of Tea" aan.  Dit zijn een aantal malletjes : kopjes, theepot, en toebehoren en een tekst-stempel set met allerlei leuke teksten.

Ik zag in de winkel namelijk een kaartje van een ander DT-lid en vond dit zo schattig, dat ik het eerst een beetje heb nagemaakt en daarna nog ene eigen kaartje met de set.  Beide zijn beterschapskaartjes.

Dit is mijne nieuwe :



Ik heb gebruik gemaakt van een oud velletje designpapier met langs de ene kant een dessin en langs de andere kant ene bijpassende kleur effen.  Je kan dit dus doen met gelijk welk restje designpapier en bijpassend cardstock.  Voor het thee-zakje had ik eerst enkel vellum gebruikt, maar dan scheen de theepot er door heen, dus heb ik nog een klein stukje fluweelpapier er tegen geplak.

De stitched Rectangle mal is van Lawn Fawn.  Om de "tafel" te maken heb ik masking tape gebruikt en Hickory Smoke distress inkt.

Om de tekst goed te doen uitkomen heb ik 'm geëmbost met WOW clear gloss embossing poeder.

Dit is het "nagemaakt" kaartje ;-)


Bij de stempelset zitten kleine tekstjes die net op zo een thee-zakje passen.  Voor allerelei gelegenheden.  De tasjes zijn uit fluweelpapier gestanst en dan met distress inkt gekleurd (en er dan nog wat water over gedruppeld).  Het ietwat gespikkeld cardstock vond ik ergens tussen het cardstock in de winkel.

Ik heb me voorgenomen nog een aantal van deze soort kaartjes te maken en op regelmatige basis mensen te verrassen die wat ziek zijn.  Lijkt met wel leuk!

Ik hoop dat ik jullie mocht inspireren met deze leuke MFT set.
Creatieve groetjes van Marijke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten