Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 27 januari 2017

The stars will shine for you

Hallo iedereen,

Hebben jullie al kennis gemaakt met handlettering?
Hoe leuk is dat.

Ik heb voor jullie een tag gemaakt.
I.p.v. gebruik te maken van een stempel, heb ik deze keer mijn tekst zelf geschreven.



Haal dus al je pennen maar boven om aan de slag te gaan. Je kan hier echt alles voor gebruiken,
van copics, zig, Pitt markers tot sharpy's. Echt alles kan.

Ik heb eerst mijn tekst met potlood en gom getekend. Vervolgens heb ik mijn tekst bewerkt met zwarte pigment liners van staedtler. Eerst een enkel fijn lijntje.

Hierna ben ik aan de slag gegaan met distress inkt. Dit in de kleuren stormy sky, milled lavender en bundled sage.

Nu kan je je tekst nog wat bijwerken. Zodat het zwart mooi afsteekt.

De ster is een stempel van Ken Oliver Crafts. Allereerst heb ik wit papier met een Pitt brush pen van Faber Castell in de kleur light yellow glaze gekleurd. Vervolgens heb ik Kleurloos embossingpoeder
gebruikt voor de ster. Hier breng je een laagje multi medium over aan. Dan neem je de kleuren cadmium yellow en orange glaze. Door het multi medium kan je deze met je vingers uitvegen tot de gewenst kleurcombinatie. De rand heb ik met zwart gedaan.

Met behulp van de stencil star dust van memory box heb ik sterretjes getekend.

Deze heb ik met de gele pitt marker ingekleurd alsook een deel van de tekst.

Wat was dit weer leuk om te doen.

Hopelijk heb ik jullie weer geïnspireerd.

Vele groetjes
Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten