Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zondag 22 januari 2017

Enjoy the ride - voorbeeldje met 7 Dots Studio - nieuw in de winkel

Hoi iedereen,

Wat ben ik blij dat Hilde en Els besloten hebben om 7 Dots Studio in te kopen.
Dit is echt kei mooi papier. Zowel voor kaarten als om mee te scrappen.



Vandaag ben ik aan de slag gegaan met Cotton Candy Dreams.
Tussen de nieuwe spullen in de winkel zitten ook vellen van Studio Light. Hier werk ik super graag mee. De nieuwe reeks noemt Home and Happiness. Ik heb het vel EASYHH541 gebruikt.

De randjes heb ik aangezet met distress inkt, black soot.

Om een achtergrond te creëren heb ik eens iets anders geprobeerd. Ik had van Hilde een doos perfect pearls en andere poedertjes mogen lenen. Hier had ik nog nooit mee gewerkt. Maar voor
alles een eerste keer. Op YouTube zag ik dat je eerst met embossinginkt kan stempelen en dan met een penseel zachtjes het poeder aan brengen. Een beetje water verstuiven zodat het poeder blijft zitten.  Wat een leuk effect is dit.
Ik gebruikte hiervoor blonde moments festive pearl pigments in de kleur festive copper lustre.
Dit is echt iets wat ik zelf ook wel wil aanschaffen. De tekststempel is van Penny Black, script.

Op de achtergrond heb ik de volgende stempels gebruikt:
carabelle studio art stamps reach for the stars
carabelle studio art stamps collage Fig.36
carabelle studio art stamps collage sur fond de carte postale

Het labeltje in de hoek komt uit het 12x12 paperpack Writers Block. Dit is ook van 7 Dots Studio.
Hierop heb ik weer dat poedertje gebruikt. De tekst hoort bij de stempel uptown girl, vienna and her vespa van Stampingbella.

Hopelijk zijn jullie ook zo weg van deze spullen.

Vele groetjes
Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten