Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 17 november 2016

Whale you be mine

Hallo iedereen,

ik zag onlangs een kaartje dat een scrapmaatje had gemaakt.  Ik gebruikte hetzelfde design, met een ander papiertje en een extra stempeltje.  Ik dacht dat het kaartje misschien zou kunnen dienen als kaartje voor een huwelijk of huwelijksverjaardag, met een gepaste stempel aan de binnenkant van de kaart.



Gebruikte materialen ;
  • Design papier uit een paperpad van Lawn Fawn
  • Wit Fluweelpapier
  • My Favorite Things Stitched Square Scallop Frames
  • Lawn Fawn Hearts stansjes
  • Lawn Fawn Ocean Waves stansjes
  • Lawn Fawn Whale you be mine stempels en malletjes
  • Wow Clear Gloss embossing poeder
  • copics
Ik hoop dat ik jullie mocht inspireren.
Creatieve groetjes van Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten