Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 2 september 2016

Tales of you and me

Hallo iedereen,

Mijn nonkel heeft prachtige foto's van mijn grootmoeder gemaakt. Ze zijn zo mooi dat ze wel in een album verwerkt moesten worden. Het was een hele zoektocht om het perfecte papier te vinden.
De collectie tales of you and me van prima was hier uiterst geschikt voor. De kleuren passen super bij de kleren die moeke aan heeft. Ik was direct verliefd op het papier.

3 papierblokken heb ik mij aangeschaf : 12 inch, A4 en journaling notecards.

Ik heb een kant-en-klaar album van hearfelt gebruikt.

Er zitten ook pockets in verwerkt. Je hebt hiervan verschillende pakketjes die ik door elkaar gebruikt hebt. Ik denk dat ik 4 setjes heb gebruikt. Degene die over zijn, kan je dan weer voor een ander album of zelfs een kaart gebruiken. Het leuke is dat je zelf kan kiezen hoe je ze in elkaar vouwt.
Zo kan je veel meer foto's in je album kwijt.

Hier en daar heb ik een mal van spelbinders gebruikt. Op de laatste pagina zit er ook eentje van joy crafts.

Er zitten kantjes in verwerkt. De bloemen zijn eveneens van prima. Ik had ook een setje met allemaal kleine figuurtjes. Bij de papierblokken zitten ook leuke stickervellen. De labeltjes aan de zijkant van de kaft heb ik hiermee gemaakt.

Op de voorkant heb ik een mal gebruikt van creative expressions. Delicate garden frame.













Ik ben heel trots op mijn album. Hopelijk vinden jullie het ook mooi en heb ik jullie weer weten te inspireren.

Vele zomerse groetjes
Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten