Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 29 juni 2016

Time to drink Champagne!

Hallo iedereen,

Vandaag een kaartje met onze Flubber met de champagne fles. Dit is een heel veelzijdig stempeltje. Champagne kan voor vele gelegenheden dienen.



De stempel heb ik gekleurd met distress markers.

"Time to drink champagne and dance on the table". Laat je verbeelding maar eens gaan.
Ik vond dit er wel leuk bij . Het is een houten stempel die ik van mijn zusje mocht lenen.

Het kaartje is gemaakt met de stempel Time Traveler's Memories van Prima Marketing.
Het is op kleur gebracht met scattered straw distress inkt. Hierop stempelde ik de tekst met embossinginkt. Vervolgens gebruikte ik zwart embossingpoeder. Zo valt het lekker op.

Het papier dat ik gebruikte is van Studio Light.

De stans die ik gebruikt heb, is van Joycrafts.

De slinger is een stans van La La Land crafts, nl. Heart banner.

Hip Hurray is een stempeltje van Marianne Design.

Vele feestgroetjes

Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten