Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 4 juni 2016

Bedankt voor je vriendschap!

Hallo iedereen,


Op dit kaartje mijn eerste poging om een wolkjes achtergrond te maken met behulp van distress inkt en uitgestanste Lawn Fawn Puffy Clouds.  Nog niet helemaal perfect, maar voor een eerste keer best OK.




Ik gebruikte design papier van Lawn Fawn en van My Favourite things.  De ballon-stempel is van Lawn Fawn, de tekststempel van JoyCrafts.  Ik gebruikte ook fluweelpapier en de Lawn Fawn Stitched Rectangle stans.

Ik ga de wolkjes-techniek zeker nog eens overdoen, maar dan wel met de kleine ronde mini-blendingtool, die moet ik me eerst nog aanschaffen.  Het ging ook wel met de grote, maar zag bij mijn scrapmaatjes en op Youtube dat het toch makkelijker was met de mini-blendingtool.

Creatieve groetjes van Marijke.

1 opmerking: