Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 27 mei 2016

Pocketboekje met Flor

Hoi iedereen,

Vandaag heb ik een leuk boekje voor jullie.







Het papier is van Craft & You : Wedding Garden. Heel romantisch papier met mooie zachte kleuren.

Op het papier dat ik aan de voorkant van het boekje gebruikt heb, staat "wedding day" vermeld.
Nu vond ik dat Flor met zijn accordeon hier wel bij paste.
Hij is zoals altijd gekleurd met de distress markers.

Ik heb enkele stempeltjes van HOTP gebruikt :  Mystic garden. De vogeltjes op de voorkant, hier en daar een tekstje en enkele vlindertjes. Ze zijn gestempeld met memento inkt Toffe Crunch. Dit is een licht bruine kleur. Zwart zou veel te hard zijn.

Op het laatste kaartje heb ik aan de rand een stempeltje van Joy Crafts gebruikt (Flowers).
Hier komt weer een vogeltje in voor.

De randjes zijn aangezet met distress inkt, gathered twigs.

Zo zie je maar weer, dat je de Flor stempeltjes op alle mogelijke manieren kan gebruiken.

Hopelijk heb ik jullie weer geïnspireerd.

Vele groetjes,

 Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten