Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 24 mei 2016

Distress Crayons

Hallo iedereen,

Vandaag ben ik nog eens aan het werk gegaan met de crayons.



Ik begon eerst en vooral met een laag gesso aan te brengen. Vervolgens gebruikte ik de stencil Crackle van Tim Holtz. Met behulp van een babydoekje bracht ik crayon aan in de kleur Fossilized Amber.  Hierover stempelde ik met de stempel Ledger Script van Tim Holtz.

Ik stanste de bloemen uit de thinlits mix media 2 uit en bracht ze op kleur met crayon in de kleur Festive Berries. De bloemen plakte ik  met Multi Medium op de kaart.

Het  kadertje achter het prentje is met een stans van Winterwonderland.gemaakt.
Deze is op kleur gebracht met mica poeder Pewter en Vintage Pink. Ik heb hier sprays van gemaakt.

Het prentje is van Studio Light en de bloemen zijn uit eigen collectie.
 Achter de bloemen zit nog een ornamentje. Dit is een met een stans van Heatfelt gemaakt en is op kleur gebracht met Opal Magic Acrylic Paint in de kleur Green-Gold.

Groetjes,

Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten