Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 29 januari 2016

Art Journal

                           
Deze art journal page is hoofdzakelijk gemaakt met acrylverf. Ik bracht eerst een laag Gesso aan, als primer maar deze keer vooral ook omdat ik met vele lagen verf heb gewerkt. Vervolgens kreeg gans mijn pagina een laag blauwe acrylverf, als dit goed droog was (belangrijk) bracht ik een nieuwe laag aan. Deze in verschillende kleuren paars en licht blauw. Toen deze laag nog nat was (weer belangrijk) ben ik in de verf gaan krassen, zo wordt de verf die eerst was aangebracht zichtbaar en dit geeft ook een "grof" effect. Dit moest weer flink drogen en dan heb ik mij laten gaan met stempelsets van Finnabair en Glass bead gel. De "hope" woordjes zijn uitgesneden met behulp van een mallende van Tim Holtz. Ik gebruikte hiervoor 2 kleuren paars en bracht met een witte helpen nog wat highlights aan. De bloemen zijn Prima bloemen die ik verknipte om de pagina wat extra te vullen.





Grottoes Peggy

1 opmerking: