Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 25 december 2015

Enveloppe cadeaubon

Hallo iedereen,

Allereerst wil ik jullie allemaal prettige feestdagen wensen.

Kennen jullie dat? Op de lijstjes voor onder de kerstboom staan geregeld cadeaubonnen.
Soms voorziet de winkel waar je deze wil halen wel eens een leuke verpakking. Vaak zitten ze gewoon in een enveloppe. Bij mij was dit het geval. Degene die deze krijgt, kan al direct raden wat erin zit. Nu had ik het leuke idee om deze wat op te vrolijken.




De enveloppe heb ik vervangen door een zelfgemaakte pocket. Hiervoor neem je een stuk cardstock. Je moet ervoor zorgen dat je bonnen erin passen. Ik heb mijn cardstock 10,5 cm breed genomen en de totale lengte van mijn cardstock.
Deze heb ik op 21,5 cm gerild. De overschot is mijn linkse flapje. Hier heb ik met de pons van mijn enveloppe punchboard 2 inhammen in geponst. Voor de rechterkant heb ik een anders stuk cardstock genomen.  Dit is 2 cm breder en het is 14,5 cm lang. Dit ril je langs 3 kanten op 1cm. Met deze flapjes plak je je pocket vast.

Nu kan je je bonnen achter de rechtse flap steken. De linkse flap haak je hierachter.

Ik heb mijn enveloppe aangekleed met overschotjes van de winter memories reeks van studio light.
Ik had een aantal losse vellen en het stansboek gekocht voor mijn kerstkaarten.

Achter het plaatje op de rechterkant zit een stansmal van winterwonderland. Deze heb ik voorzien van glitters met de wink of stella.

De bloem heb ik gemaakt met de stans en stempels van heartfelt Arianna blooms.
Ze is gekleurd met 3D stempelverf van viva decor in de kleur lime green metallic.
De knop van de bloem is gevuld met micro beads copper van finnabair.

Op de linkerkant zitten kerstbomen. Dit is een mal van creative expressions winter trees.
Hierop heb ik witte embossingpoeder van ranger gebruikt om sneeuw te creëren.
De groene kleur is forest moss distress inkt.

Met een witte pen , signo uniball pigment inkt, bracht ik nog enkele details aan.

Simpel maar veel mooier om te geven.

Vele knutselgroejtes,


           Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten