Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 8 september 2015

Mixed media canvas

De vakantieperiode is weer achter de rug en al wachten ons vast nog enkele aangename weken de zomer is toch stillekes op zijn einde aan het lopen. De tijd dat je toch weer meer binnen vertoeft en meer tijd aan de hobby besteed. Ik ben alvast weer helemaal klaar om jullie te overladen met heel wat mixed media projecten.
Vandaag heb ik voor jullie nog een keer een canvas, deze keer eentje naar de stijl van Finnabair.
Ik heb textuur pasta en acrylverf voor de achtergrond gebruikt, het plaatje met de vintage dame komt van het internet. Ik gaf haar wel een nieuw kapsel, hiervoor gebruikte ik heel erg veel materiaal: bloemen,metalen embellishments, knopen, oude sleutel enz. Ook dit kreeg een kleurtje met de acrylverf, als laatste voegde ik nog enkel bloemen toe die ik volledig naturel liet, dus geen extra kleur meer kregen. Gans het geheel kreeg ook een laagje met een glimmer mist spray. Ik gebruikte hiervoor een kleurloze zodat mijn kleur niet meer veranderde maar de canvas wel een mooie glans of glitter laagje kreeg.



Groetjes Peggy





Geen opmerkingen:

Een reactie posten