Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 7 augustus 2015

Memories...

Een tijdje geleden kocht ik de nieuwe collectie 'Beach affair' van Fabscraps.  Het ideale papier om mee te werken met dit mooie weer!  Deze week kriebelden mijn hobbyvingers enorm en ging ik ermee aan de slag.  Ik maakte een leuk doosje dat je cadeau kan geven met een kleinigheidje erin.


De voorkant van het doosje werkte ik af met een grote en vele kleine schelpjes.  Ook een lintje rondom mocht niet ontbreken.



Ik vond geen tekststempel in mijn collectie die bij het doosje paste, dus haalde ik mijn Silhouette Cameo boven.  De tekst schreef ik met de sketch pennen en nadien sneed ik ook de vorm uit met de cameo.



Binnenin splitste ik het doosje op in 2 vakken.



De basis van het doosje maakte ik met zwart chipboard.  Dit is verkrijgbaar in de winkel in 12 x 12 inch vellen.

Groetjes
Natalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten