Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zondag 5 juli 2015

Summertime!

Wat doe je als je het te warm vindt om actief te zijn buiten?  Een kaartje maken natuurlijk!

Ditmaal ging ik aan de slag met een stempel van Gorjuss.  De stempel is al een beetje ouder, maar ik blijf hem geweldig vinden!  Het popje kleurde ik in met copics en nadien bewerkte ik het hartje in de haren, de bolletjes op haar kleed en de kousen met wink of stella.


De vorm van dit kaartje herkennen jullie misschien van een tijdje geleden.  Tijdens de opendeurdag konden jullie ook een kaartje met deze vorm bekijken in de winkel.  Aangezien ik het wel een leuke vorm van kaart vindt, ging ik er terug mee aan de slag.  Op de binnenkant van de kaart gebruikte ik een mal van Spellbinders.  Dit biedt voldoende plaats om nog een leuke boodschap te schrijven.






Het Studio light papier past perfect bij de kleuren die ik gebruikte om het

popje in te kleuren!  De randjes zijn zoals steeds bewerkt met distress inkt.
Op de rechterflap van de kaart zie je een mal van impression obsession.  Op het foto is het niet zo goed zichtbaar, maar het hartje is bewerkt met Wink of Stella.


Ook op de voorkant gebruikte ik enkele mallen.  De hartjes met het lint zijn een leuke mal van Memory Box.  Het strookje werkte ik dan weer af met een pons van Martha Stewart.






De bloempjes maakte ik zelf met een mal van Heartfelt Creations: Arianna blooms.  Ik stempelde de bloempjes eerst met Versamark en bewerkte ze nadien met embossingpoeder.  Om het hartje van de bloem te maken gebruikte ik crushed glass in de kleuren zilver en lavendel.

Ik hoop jullie met dit kaartje te kunnen inspireren.  Geniet van jullie vakantie!

Groetjes
Natalie


1 opmerking: