Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 26 juni 2015

Product in de kijker: juni

Zoals jullie ondertussen al weten, kan je deze maand de mallen van Marianne Design aankopen met een leuke korting.  Tot 30 juni krijg je 5% extra korting bovenop de kassakorting bij aankoop van deze leuke mallen zolang de voorraad strekt.

Ik ging deze maand aan de slag met de Creatables LR0112.  De mal gebruikte ik tweemaal bij het maken van mijn kaart.  De eerste maal maakte ik er een venster mee, de tweede keer sneed ik de mal uit en gebruikte ik hem achter het 'venster'.


Verder gebruikte ik ook een leuk plaatje uit een paper pad van Joy Crafts.  Ik hou er wel van om een vintage kaartje te gebruiken op een kaart en deze zijn ontzettend tof!


Ook de swirls die ik op het kaartje gebruiken hoort bij dezelfde set, namelijk Creatables LR0112.


Gebruikte materialen:
  • mal: Marianne Design, Creatables LR0112
  • Design papier: paper pad Studio Light
  • Tekststempel: Joy Crafts
  • vintage plaatje: Joy Craft
  • andere mallen: spellbinders (circles + scallopped circles)
  • bloemen en plakparels uit eigen voorraad
Vorige maand maakte ik ook reeds een kaartje met deze mal.  Toen gebruikte ik de mal als basis voor een kaart.


Ik hoop jullie met dit kaartje te kunnen inspireren.  Geniet van heet mooie weer de komende dagen!

Groetjes
Natalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten