Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 19 mei 2015

Mixed Media Mini glaasjes


Vandaag heb ik weer eens iets anders voor jullie. Ik heb enkele eenvoudige mini glaasjes gepimpt.
De glaasjes kregen eerst een laag gesso,daarna bracht ik textuur pasta aan. Vervolgens bracht ik 3 kleuren acrylverf aan. Hierna kregen de glaasjes een laagje Glimmer Glam van Tattered Angels,dit geeft een mooie glans en er zitten ook glitters indut product. Tot slot bracht ik de decoratie aan; enkele bloemetjes,vlinder en een leuk sentiment voor elk glaasje.
Op de foto hieronder zie je het "naakte" glaasje waarvan ik ben vertrokken.
Eens wat anders dan een kaart, lay-out of canvas, en misschien een leuk idee om je vrienden of collega's mee te verrassen, als traktatie, een mini geschenkje …

Heel veel creatieve groetjes,
Peggy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten