Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 18 april 2015

Mixed Media Tag met Distress inkt

Vandaag mixed media met Distress inkt, de achtergrond van mijn tag heb ik gemaakt met deze inkten.
De koperachtige roestige kleur verkreeg ik met de "roestverf", "Rusty" van Viva Decor. De vlinder stempelde ik met Stazon inkt op micca, deze kleurde ik in met Copics en kreeg ook heel wat glitter met stickels. Deze knipte ik uit en kleefde ik op mijn tag met Glossy accents. De blokjes stempel op de achtergrond is van een set van Tim Holtz, de boom heb ik al vele jaren in mijn bezit en ik weet spijtig genoeg niet meer van welk met hij is.



Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.
Grtjs, Peggy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten