Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zondag 1 februari 2015

Product in de kijker - Februari - uitwerking 1

Hallo iedereen,

vandaag stel ik jullie weer een nieuw product van de maand voor : De Lucky 8 ponsen van WeRMemoryKeepers.  Je kan ze deze maand (februari) kopen met 10% korting, bovenop de 5% korting die je sowieso al krijgt via de klantenkaart.  En dit zover de voorraad strekt.

Je hebt de ponsen in groot en in kleiner formaat.  De grotere zullen misschien meer de scrappers aanspreken en de kleinere meer de kaarten makers.  Maar je kan er alle kanten mee op.


Het speciale aan deze ponsen is dat je 3 vormen kan uitponsen.  Je kan er voor kiezen enkel de buitenkant te ponsen, enkel de binnenkant of een combinatie van de 2 (tegelijk).

In mijn eerste voorbeeld ponste ik enkel de binnenkant uit.  Een cirkel van hartjes in het midden van een 12" appelblauwzeegrond cardstock.  Ik sneed een extra randje weg en matte het geheel met een wit 12"" cardstock vel.


Lijst van gebruikte materialen : takjesstempel en bijbehorende mal van Heartfelt, witte bloemetjes van Scrapberry's, metalen vlinder van Scrap-unlimited, designpapier uit een Studio Light paperpad en tekstempel van Kaiserkraft (uit de soldenbak!), hartjes van Wild Orchid crafts, een grote bloem van Prima (oud).

In mijn tweede voorbeeld gebruikte ik dezelfde pons, maar deze keer ponste ik ook de buitenrand.



Lijst van gebruikte materialen : design papier van Teresa Collins, vlinder mal, rooster mal, hartjes mal en bubbels mal, allemaal van memory box, witte roosjes van Scrap-Unlimited

Als derde voorbeeld maakte ik een kaartje, 14 cm x 14 cm en gebruikte ik een andere Lucky 8 pons.  En dan gebruikte ik slechts een deel van het uitgeponste 12" blad.  Ik ponste hiervoor binnen- en buitenkant uit.



De design papiertjes zijn allemaal Echo park, de ene al wat recenter als de andere.
De tesktstempel is van Joy!Crafts.


Ik hoop dat ik jullie mocht inspireren en dat jullie nu ook eens kunnen zien wat je allemaal met deze ponsen kan doen.  De volgende weken volgen nog meer voorbeelden van de andere DT-leden.

Creatieve groetjes van Marijke.

1 opmerking: