Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 28 januari 2015

Mijn passie


Welkom allemaal weer op ons blog. 

Vandaag mijn beurt om een werkje te tonen naar keuze. Ik heb er eentje genomen uit de oude doos met prachtig Bo Bunny papier. Hiermee tracht ik een beetje zomer in jullie huiskamer te brengen. 

De foto op deze lay out is genomen op een zeer warme zomerdag. Te warm om eender wat te doen, maar om te scrappen is het nooit te warm. De titel spreek voor zich, scrappen is mijn passie en niet zomaar een  hobby. 

Ik vind het nog altijd enorm leuk om dit soort lay outs te maken en kan mij helemaal ontspannen door hiermee bezig te zijn. Spijtig genoeg heb ik heel weinig tijd om dit te doen. 

Ik zeg altijd maar, later.... dan heb ik tijd. Maar ik vrees dat ik gewoon teveel hobby's heb in vergelijking met mijn vrije tijd. 

Nog even meegeven dat er binnenkort workshops zullen gegeven worden voor het maken van lay outs, maar meer info hierover volgt nog. 





Veel groetjes,

Els

1 opmerking:

  1. heel mooi els , dat ken ik ook later meer tijd
    tijd maken is het juiste zin
    wens jou nog veel plezier met al wat doet els

    BeantwoordenVerwijderen