Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 13 januari 2015

May all your dreams come true

Hallo iedereen,


ik maakte een kaartje met mijn nieuwe stempel van Scrapberry's die ik van een lieve vriendin kreeg als kerstkadootje!


Ik gebruikte cardstock van American Crafts en design papier van Authentique (uit het Favorite paperpad).  Het stempeltje kleurde ik in met copics en stanste ik uit met een Spellbinders cirkel stans.  Ook de bijbehorende "scaloped circle" is van Spellbinders.

Het tekststempeltje hoort bij het berenstempeltje van Scrapberry's.

De vlinderrand met extra vlinder bovenop, maakte ik met stanzen van JoyCrafts.
Verder werkte ik het kaartjes af met wat bloemen, een brad en plakparels uit mijn eigen voorraad en kleine vlindertjes uitgeponst met een Kars ponsje.

Creatieve groetjes,
Marijke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten