Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 27 december 2014

Een terug blik ….van Peggy

Hoi allemaal,
Vandaag blik ik met jullie terug op het voorbije jaar. Voor ons een jaar gevuld met hobby ….al was het bij mij soms op dat gebied wel erg stil. Door drukke verbouw bezigheden was er soms te weinig tijd, iets dat we allemaal wel eens meemaken spijtig genoeg. Door al dat verbouwen moest ik soms een post missen op het blog ….en dat merkten jullie niet, mijn DT maatjes sprongen voor mij in.
Vandaar MERCI, BEDANKT DT collega's en Hilde omdat jullie dit voor me hebben opgevangen.
Ook bedankt voor jullie medeleven  ….want dat verbouwen liep en loopt niet altijd van een leien dak(je) en eens je verhaal kunnen doen lost al een deel van je zorgen op.
Met het maken van deze post ging ik ook eens terug kijken naar wat ik dit jaar voor de winkel heb gemaakt. Sommige dingen springen er voor mij uit, gewoon omdat ze zo leuk waren, of omdat het thema toen mijn ding was ….of net niet en uiteindelijk toch zo tof om te doen was.De opendeurdag was ook een topper voor mij, 2 dagen echt genieten.
Ik kijk op hobby gebied terug op een fijn jaar …..maar vooral kijk ik uit naar nog een beter jaar ….want ja dat kan, wij hebben dit jaar echt super dingen voor jullie in petto.
Ik kijk uit naar de workshops die ik ga geven, naar de weekends die we nu reeds voor jullie in elkaar aan het steken zijn. Want oooow ze worden echt super super tof.

De twee projecten die jullie hier zien maakte ik het voorbije jaar, de labels met de Prima Dolls ….die een vervolg krijgen :-) , het mini canvasje met papier van Heartfelt Creations : een van mijn favoriete merken.

Ik ben helemaal klaar voor 2015, ik weet dat het een top hobby jaar gaat worden, ook voor jullie.
Ik hoop jullie allemaal weer te ontmoeten; in de winkel, hier op het blog en of op onze facebook pagina.
Bedankt DT collega's
Bedankt Hilde
En een hele dikke bedankt aan jullie !!!!!!
Bedankt voor jullie reacties, zowel hier als in de winkel.
Bedankt voor jullie deelname aan onze activiteiten.
Bedankt voor jullie "klant" zijn.
Bedankt voor 2014 !!!

Peggy





1 opmerking:

  1. Hey Peggy, bedankt dat we u mochten leren kennen. Volgens mij pas je perfect in dat toffe team daar. Jammer dat ik u pas op het einde van het jaar ontmoette maar dat maken we in 2015 wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen