Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 15 oktober 2014

Product in de kijker - Oktober - Uitwerking 3

Jullie weten het intussen al, deze maand staan onze sprays in de kijker !! 30% extra korting !!!!!
Ideaal voor diegene die graag smossen en sprayen (yes !!!!!) maar ook voor diegen die er niet zo wild van zijn want de sprays zijn ideaal om je project of een embellishment van kleur te voorzien, maar ze zijn ook ideaal om je project net dat extra te geven ….wat extra glans, een fijne gloed, je kan de spray zo rechtstreeks op je project gebruiken of ze combineren met een stencil. Gewoonweg alles kan !!!!
Super toch ???

Voor mijn project heb ik gebruik gemaakt van de Perfect Pearls Mists van Ranger, deze  sprays lijken erg "fel" van kleur als je het flesje bekijkt. Maar met het sprayen geven ze een zachte fijne kleur af.
Ik gaf een witte foto kader een nieuwe look,om deze zacht kleurende sprays toch goed te zien kreeg mijn kader eerst een basis met Gesso. Ook al was de kader al wit ….dit dus om de kleur beter te laten hechten, toen de Gesso droog was begon de pret:  sprayen en de kleur goed drogen met een heat gun, weer sprayen, drogen en dit echt dikwijls herhalen. Het vraagt even geduld maar het resultaat is heel mooi, doordat de kleur met het drogen "wegkruipt" en heel traag opdroogt krijg je net een marmer effect. 
De kleuren die ik heb gebruikt zijn : Pewter, Blue patina, Cappuccino, Kiwi, en Mandarin.
De eerste 2 kleuren heb ik laten overheersen, de laatse kleur; Mandarin heb ik ook als laatste veel gebruikt en door de combinatie met de andere kleuren geeft deze een koperkleurige gloed.
Want ook dat is zo tof aan die sprays, gebruik je ze in andere volgorde of de ene meer dan de andere kleur dan heb je weer een heel ander effect, dus zelfs met enkele sprays in je collectie kan je veel verschillende effecten of kleurcombinaties bekomen.
Het plaatje in de kader is een overschotje van een collectie van Papermania zo goed als al de decoratie op de kader is zelf gemaakt met verschillende mallen oa. van Magnolia, Joy! en Heartfelt Creations. Ook al deze embellishments kregen een kleur met de sprays en ik gebruikte hiervoor ook "Glitter Glam" van Tattered Angels (zie foto hier boven voor de gebruikte materialen)



Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren, voor vragen kunnen jullie steeds hier terecht.
En al de materialen die ik gebruikt heb zijn te koop in de winkel.

Groetjes Peggy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten