Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 4 oktober 2014

Mini Mixed Media Art Piece

Ik heb voor jullie weer een mixed media werkje.
Dit keer heb ik veel gebruik gemaakt van figuurtjes die ik zelf maakte, ik heb gebruik gemaakt van verschillende mallen: vormen waar je zelf figuurtjes mee kan maken. Hiervoor kan je verschillende materialen gebruiken bv. een epoxy zodat je net plastic vormen krijgt of zoals ik nu deed met klei.
Ook in de winkel zijn een hele reeks mallen/vormen beschikbaar, heel leuk om te maken en vooral om daarna in je project te verwerken.
Wat mijn project van vandaag beterft: ik gebruikte een klein stuk karton, waar ik delen van weg scheurde, zodat je de "ribbelkes" ziet. Dit ben ik dan gaan decoreren met allerlei frustels, de bloemen,camel,kroon en klok (verstopt onder de vlinder) zijn kleivormen die ik dus zelf maakte.
Links onder zit een figuur gemaakt met een stans van Tim Holtz, en als je goed kijkt vind je ook een stukje "rits" terug. Dit geheel kreeg 2 lagen Gesso. De vlinder knipte ik uit van design papier van Papermania en kreeg een laagje glans met glossy accents.

Alle spullen om dit te maken zijn te koop en of te bestellen in de winkel !!
Groetjes,
Peggy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten