Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 22 september 2014

Product van de maand - september - uitwerking 4


Deze maand staan de punch boards van We R Memory Keepers in de kijker, je kan ze deze maand kopen aan een super prijs van 15 €. Er zijn een aantal verschillende beschikbaar en ik ben aan de slag gegaan met de envelop punch board. Hiermee kan je natuurlijk zelf je envelop gaan maken, super handig altijd het juiste formaat en in het juiste papier en dan nog eens zelfgemaakt !!!!
Zoals je hier al op het blog zag kan je met dit bord ook nog heel wat anders.


Ik heb voor mijn project een envelop gemaakt en een super toffe strik !!!!!
De envelop is gemaakt van papier van Authentique,en kreeg heel wat extra kleur met een zwarte,paarse en blauwe spray. De textuur maakte ik met een template van Tim Holtz en met textuurpasta die ik vooraf al van kleur heb voorzien.
De plaatjes van de vogels komen van restjes papier van Papermania, deze knipte ik uit en kregen een laagje glansvernis. Als extra touch bracht ik nog wat glitter aan en maakte ik dotjes met de Perlen pen.

                                           

Ons product in de kijker van de maand september:
De punch boards van We R Memory Keepers te koop aan een super prijs van 15€, indien deze niet meer op voorraad zijn kan je ze aan promo prijs bestellen, dit is wel enkel geldig voor bestellingen geplaatst tijdens de maand september !!



Groetjes Peggy




Geen opmerkingen:

Een reactie posten