Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 24 september 2014

Inka gold

Ik mag vandaag weer een creatie tonen op het blog. Ik ben nog een keer aan de slag gegaan met één van mijn meest favoriete merken en diegene die mij kennen weten dat dit Heartfelt creations is. We hebben een groot aantal mallen en stempels van Heartfelt in de winkel/webwinkel alsook veel van het papier is in voorraad.

Er zijn trouwens een heel aantal stempels en mallen van Heartfelt te vinden (alsook ander merken) in onze uitverkoop bak van dt-materiaal. Dit zijn materialen die gebruikt (lees 'zo goed als nieuw') zijn aangezien ze enkel door het design team gebruikt zijn om winkelvoorbeelden te maken.  Op deze artikelen krijg je een mooie extra korting bovenop de 5% korting die je altijd hebt bij ons d.m.v. een spaarpunten systeem. Vraag ernaar in de winkel bij je volgende bezoek!



Ik ben aan de slag gegaan met mallen en stempels uit de Arianna Blooms collectie. De mallen en bloemen zijn in deze reeks mijn favoriet, maar het papier kan me zeker ook bekoren. Om de bloemen te bewerken heb ik gebruik gemaakt van Inka gold van Viva. Dit is een soort van creme verf waardoor je een metaalglans krijgt op papier, hout, karton, ... Je kan dit produkt op veel verschillende ondergronden gebruiken en het is heel makkelijk in gebruik. De afbeelding is zoals altijd bij mij in gekleurd met mijn copics.


1 opmerking: