Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 6 augustus 2014

Workshop bureau organizer

Eindelijk kan ik hem tonen aan jullie. Sinds mei ben ik al aan het voorbereiden, maar ik wou hem perfect hebben. Mijn bureau organizer volledig uit 2mm karton.

Voor mij was het heel belangrijk dat hij bruikbaar was om tijdens het scrappen al mijn spullen netjes te hebben, maar toch binnen handbereik. Ik kan gemakkelijk al mijn tools er in opbergen, ik kan mijn stempelsest die ik gebruik bij mijn project allemaal bij de hand houden en ik kan zelfs het papier waar ik mee werk opbergen in mijn organizer. Op deze manier blijft alles netjes bij elkaar en kan ik mijn organizer verplaatsen naar de plek waar ik werk en heb ik alles wat ik nodig heb.

Op vraag van enkele klanten ga ik deze organizer ook in een workshop geven. Deze zal doorgaan op zaterdag 27 september om 11.00u.



De prijs voor deelname aan deze workshop is €39,00. Dit is inclusief al het materiaal, een heerlijke lunch en drank. De voorwaarden voor inschrijving/deelname zijn vermeld op onze workshop pagina op ons blog. Voor deze workshop zal al het 2mm karton voor u gesneden klaar liggen, dus geen gedoe met karton snijden. Inschrijven enkel via mail info@cartnscrapart.eu. Plaatsen zijn beperkt, mails worden behandeld in volgorde van ontvangst. Na inschrijving krijgt u een mail met alle verdere informatie voor deelname.

Tot dan!

Els

3 opmerkingen:

  1. hoi
    leuk en tof gedaan, dan kan je je projectjes ook effe laten staan of aan de kant zetten om bv te gaan eten grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen