Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 6 augustus 2014

Butterfly wishes

Hallo iedereen,

Vandaag mag ik jullie mijn 3e creatie tonen als lid van het design team.  Volgende maand komen jullie dan te weten wie ik ben!  Ik volg de reacties op het blog en heb gezien dat er al enkelen een gokje hebben geplaatst.

Voor deze creatie ging ik aan de slag met een stempel van Urban stamps.  Deze stempel bestaat normaal uit 3 vlinders, maar ik koos ervoor om maar met 2 te werken.  Om deze prachtige vlinders in te kleuren, gebruikte ik de nieuwe potloden van Spectrum Noir.  Er zijn 4 dozen beschikbaar.  Ik werkte met de Essentials en Primaries.
Om de bovenkant van de kaart af te werken, vond ik het wel leuk om de embossing pasta te gebruikten met de vlinderstencil van Memory Box.  Dat geeft toch weer een leuk effect op de kaart.

- klik op de foto om 'm te vergroten -

Deze materialen heb ik gebruikt:
-         Vlinder stempels van  Urban stamps
-          Spectrum noir kleurpotloden : Essentials en Primaries
-          Glossy accents van Ranger
-          Stickles
-          Stencil met vlinders van memory box
-          Embossing pasta (Dreamweaver)
-          Design papier Kaisercraft : Tea break collection
-          Cardstock van Bazzill en American Crafts
-          Silhouette (sketch pen)
-          Bloempjes van Wild Orchid Crafts
-          Spellbinders: circles + scalloped circles


Detailfoto's :







Ik hoop dat ik jullie hiermee geïnspireerd heb voor jullie creatieve werkjes en kijk er naar uit om de foto’s hiervan de zien op de facebook-pagina.

Veel hobbyplezier!


2 opmerkingen: