Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 11 juli 2014

Vintage naaikoffertje


Hallo iedereen,

Ik mag jullie vandaag mijn allereerste creatie op dit blog tonen.  Wie ik ben blijft nog eventjes geheim.  Dit wordt binnen enkele maanden bekend gemaakt.  Ik zou zeggen: begin maar te raden!

Voor deze eerste creatie ging ik aan de slag met mijn Silhouette.  Deze geweldige machine biedt oneindig veel mogelijkheden!  Het patroon voor dit naaikoffertje vond ik op internet.

Ik koos ervoor om te werken met papier van Maja Design: Vintage Autumn.  Dit geeft het een oudere uitstraling.  Ook het plaatje bovenaan vind je op het design papier van deze collectie.
Op de voorkant van het koffertje kan je het vogelkooitje van Joy!Crafts terugvinden.   Op de achterzijde koos ik dan weer voor een tekststempeltje van Whimsy.


Verder werd het koffertje afgewerkt met enkele bloempjes en liquid pearls.  Uiteraard had ik nog enkele splitpennen nodig om het in elkaar te zetten.






Groetjes!

6 opmerkingen:

  1. OOOO dat ziet er héél leuk uit!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi
    mooi gedaan
    ik gok ook op Natalie
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmmmmmm , die papierkeuze aan wie doet mij dat toch denken :-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai, ik zie mijn naam hier al een paar keer verschijnen. Ik snap het wel een beetje, dit is totaal mijn stijl. Zoiets zou ik ook nog wel willen maken.
    Ik gok op Ann!

    BeantwoordenVerwijderen