Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 5 mei 2014

Product in de kijker - Hopeful - uitwerking 1



Welkom weer allemaal op ons blog. Wij zijn blij dat we jullie weer een leuke maandpromo kunnen voorstellen. Zoals jullie weten krijgen jullie op al de aankopen steeds 5% korting d.m.v. een puntensysteem. Tijdens de maand mei krijgen jullie een extra 5% kassakorting op een grote selectie van de Whimsy stempels en dit zolang de voorraad strekt.

Ik heb ter inspiratie een kaart gemaakt met de Whimsy stempel Hopeful en de tekststempel Aged to perfection notables 3. Verder heb ik nog gebruik gemaakt van een aantal nieuwe mallen. De kurk is uitgesneden met een nieuwe mal van Couture Creations, perforated mesh. De vlinder is een mal van Aurelie, butterfly 2. De hartjes border is een iets oudere mal van Joy!. Mijn afdrukje is ingekleurd met de copic's. Bloemen zijn van Wild Orchid Crafts. Tot slot heb ik papier van Authentique gebruikt, de reeks Suave.




Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren om te gaan werken met de prachtige Whimsy stempels!

Jullie mogen deze maand nog enkele uitwerkingen verwachten met Whimsy stempels van mijn college DT-leden.

1 opmerking: