Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 18 maart 2014

Grappig jongenskaartje

Hallo iedereen,

hier een ideetje om een spotgoedkoop en makkelijk kaartje te maken.  Ik maakte er eentje voor de 12 de verjaardag van mijn zoon, maar het kan eigenlijk evengoed voor een meisje dat van dieren houdt, of voor de uitnodiging voor een feestje, ...  of of, ....

In de soldenbak in de winkel van Hilde vind je er nog een aantal : de halve vellen van Scrapcake, voor slechts € 0,25.   Ja hoor, een halve 12" van Scrapcake.  Ze worden zo verkocht :


Dit is het kaartje dat ik maakte.  




Het cardstock is van ColorCore.  De basiskaart is gemaakt van dik tekenpapier.
De oogjes van de inktvissen verving ik door wiebeloogjes en voor de rest heb ik wat embelishments toegevoegd, maar niet te veel!  De  cijfertjes "12" zijn alphabetstickers van Prima.
De sterrenstansjes, de circles en decked Rectangles zijn Spellbinders.
Binnenin heb ik ook volop stickles gebruikt.
De "gelukkige verjaardag" stempel is van houten stempel die ik lang geleden eens op een beurs kocht en de "Happy Birthday" stempel is van Inkadinkado. Het lint, het touw en de charm vond ik in één van mijn knutseldozen! De takjes die wat zeewier moeten voorstellen, zijn van een pons van Punch Bunch

Het is overigens een grote kaart : 16 x 18,5 cm
Strikt genomen kan je zelfs het stevige design papier gewoon in 2 plooien ook, dan krijg je ook een mooie kaart, met aan de binnenkant een mooi oranje kleurtje met bollekes.  Dan is de kaart eenvoudiger, nog minder werk, maar ook heel leuk.


Groetjes van Marijke

1 opmerking: