Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 10 februari 2014

Product in de kijker - uitwerking 2 - februari



Hallo iedereen,


Vandaag is het mijn beurt om aan de slag te gaan met de materialen die in de kijker staan deze maand. Ik had de ronde versie van stempel en stans. Heel leuk in deze valentijnsmaand, want er zitten hartjes in het motief.....


Deze keer eens geen kaart van mij, maar nog eens eens layout. Het was alweer een eeuwigheid geleden dat ik nog tot scrappen kwam, dus maar even in de foto's gedoken en deze reeks eruit gehaald van mijn nichtje.



Het papier is van My Minds Eye : Lost and found 3. Ik heb het blad eerst bewerkt met een paar stukken van de stempel alvorens mijn layout op te bouwen. Daarna ook de stans uitgestanst uit parelmoer papier en verwerkt achter de foto's.
De embelishments heb ik vorig jaar bij Hilde gekocht, en ze horen bij het papier, dus ook Lost and found 3 : de knoopjes, de titel, ....
De bloemetjes zijn naar goede gewoonte van WOC, en ook de pin is van WOC, de tekststempels zijn van Joy!

Ik hoop dat jullie mijn creatie mooi vinden en wie weet zet het me aan tot weer wat meer scrapwerk ipv al mijn kaarten ;-)

groetjes
Veerle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten