Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 4 september 2013

Nieuwe kerstkaart!


Dag iedereen,

 
Voor degenen die onze facebook pagina volgen, weten dat ik onlangs een kerstkaart maakte en vermeldde dat ik af en toe eentje probeer te maken in de hoop er tegen het einde van het jaar voldoende te hebben. Elk jaar neem ik me voor om dit jaar GEEN kerstkaartenstress te hebben :-) 
Ik moet zeggen, dit jaar ben ik goed bezig.....het is ten slotte nog altijd maar september....
 
Dus ja, ook deze keer een kerstkaart. Ik heb gebruik gemaakt van de nieuwe vierkante Joy! mal. Die geeft echt prachtige resultaten. Op deze kaart gewoon gestanst en ge-embost uit wit papier. Je kan het ook bewerken met distress inkt, dat laat ik later nog wel zien.


 
Het papier is uit een oudere paperpad van october afternoon, het lint is van Bobunny. Verder een stukje muziekpapier gebruikt, vond ik wel toepasselijk bij dit plaatje. :-) De border is gemaakt met een doo-hickey van Magnolia. Verder afgewerkt met fijne kleefpareltjes van Joy! Het plaatje is van LOTV en verhoogd aangebracht met foampjes om de kaart wat diepte te geven.
 
Ik hoop dat het jullie inspiratie mag brengen en als jullie de joy! mal of magnolia border willen bestellen, geef gerust een seintje via mail naar de winkel! info@cartnscrapart.eu
 
Groetjes,
Veerle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten