Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 4 december 2012

Aftellen naar Kerst 3

Dag lieve lezers,

Vandaag dan mijn eerste bijdrage tot "Aftellen naar kerst"!
Een tijd terug vond ik een stijlvolle kaart op de blog van Kristina Werner (Kwerner Design).

- klik op de foto om 'm te vergroten -
Wat heb je nodig : zwarte cardstock, designpapier met muzieknoten als achtergrond of wel een muizieknoten achtergrond stempel.  Daarnaast nog wat design papier voor je kerstboompjes, bijpassend lint en een pons om de hoeken af te ronden.
In volgend YouTube fimpje beschrijft ze exact hoe ze de kaart heeft gemaakt :



Ik maakte mijn eigen versie van deze kaart en gebruikte Spellbinders Nestabilities om de kerstboompjes uit te stansen. En een sneeuwvlok bedeltje om het af te maken.

- klik op de foto om 'm te vergroten -

Ik hoop dat dit een inspiratie kan zijn voor jullie!
Groetjes van Marijke.

2 opmerkingen:

  1. Dat is een heel leuke kaart! Zal ik ook eens doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. is heel mooi gemaakt, tmoet niet altijd een magnoliatje zijn é :)

    BeantwoordenVerwijderen