Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 18 september 2012

Stella Rose bis

 
Hallo iedereen,
 
Hierbij de tweede Stella Rose kaart van mijn hand. Totaal anders als mijn vorige creatie, en ook totaal verschillend vergeleken met de kaarten die Marijke reeds toonde.
 
gebruikt : doohickey Magnolia voor de vlagjes (alle doohickeys zijn te bestellen)
kleefpareltjes, ronde pons, stervormige pons, atoma pons, twine om lasso mee te creeeren
stempel van nellie
ingekleurd met distrssinkt
labelen cowboyprentje uit eigen stash, october afternoon
 
Ik vond het heel leuk om te doen en vooral een hele uitdaging voor mij om een kaart te hebben ZONDER bloemen dames!!
 

Ik kan zelf niet naar de beurs in Mechelen, omdat ik in de Ardennen zit (ook leuk natuurlijk ;-) ) maar hoop dat jullie massaal langs de stand komen om het nieuwe product te gaan bewonderen en testen.

groetjes en veel knutselplezier!
Veerle



1 opmerking: