Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 1 september 2012

Bloempotkaart - mini workshop vrijdag 14 september '12.

Welkom weer op ons blog.

Hierbij toon ik jullie de foto's van de mini workshop die doorgaat op vrijdag 14 september. Je hebt hier de keuze uit 2 kaarten om te maken, of je mag ze beiden maken. Indien je 1 kaart wenst te maken is de prijs van de workshop €10, voor beide kaarten €15.

 Kaart A

 Kaart B
 
U brengt mee voor deze workshop: basismateriaal.
Eventueel een randpons naar keuze en een tekststempel of sentiment naar keuze.
 
Het workshop pakket bevat: Papier, al de bloemen en de plakparels, de uitgestanste vormen die nodig zijn voor de kaart van uw keuze.
 
 
Inschrijving: stuur een mail naar cartnscrapart@hotmail.com met vermelding van uw naam en de gekozen kaart(en) ten laatste op maandag 10 september. Voor alle verdere vragen kan u ook terecht op dit e-mail adres.

3 opmerkingen:

  1. hmm, vind ik wel erg leuk!
    Eens bespreken hier thuis of dat zou lukken.
    Jonathan heeft die dag alleszins geen muziekles, dus dat is al goed.
    Vanaf hoe laat was dat ook al weer?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tussen 18u en 20u kan je starten Marijke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als ik er 2 wil maken, kan ik best op tijd komen hé ;-)
    Heb me ingeschreven!

    BeantwoordenVerwijderen