Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 2 augustus 2012

Winnaar uitdaging Juli 2012

Leuk dat we elke maand meer inzendigen krijgen voor onze uitdaging van de maand. Door een misverstand vorig maand, zitten er deze maand 2 inzendingen van de maand juni bij in de grabbelzak. Ik heb deze keer mijn jongste dochter een winnaar laten trekken. Deze maand is de gelukkige winnaar van de waardebon van 5€ de inzender van deze kaart:

Proficiat Veronique Jespers. Kan je mij contacteren op: els_wouters2@hotmail.be, dan komt jou waardebon eraan.

Natuurlijk toon ik jullie hierbij al de inzendingen van de maand juli. We vinden het heel fijn om deze te ontvangen.

inzending van juni

inzending van juni









Mag ik wel even melden dat het de bedoeling is om te werken volgens de opdracht. Eén van de inzendingen hierboven is niet met een magnolia stempel gemaakt. Ik heb ze nu wel vermeld, maar in de toekomst zullen projecten die niet voldoen aan de opdracht niet in aanmerking genomen worden voor de prijs en zullen ze ook niet meer op het blog verschijnen. Bedankt hiervoor.

Veel groetjes,

Els

4 opmerkingen:

  1. Proficiat aan de winnaar en aan de deelnemers, want hier zitten heel schone creaties tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. euhm....mijn inzending staat er niet tussen ??????

    BeantwoordenVerwijderen
  3. proficiat aan de winnaar en aan de andere deelnemer ook hé, voor de mooie kaartjes of layouts!

    BeantwoordenVerwijderen